Teszt üzem - kajarendelés

update: A "foodpanda közös úton folytatja a NetPincérrel
Így még több éttermet és konyhát, még nagyobb kínálatot,és szolgáltatást nyújtuk Neked!"  - ez itt reklám helyett :)

Szeretek főzni. Végül is ennek a lenyomata a blog, ugye? Szeretek étterembe is enni, ha megengedhetjük magunknak. Alkalom, lehetőség és költségkeret rendelkezésre áll. És van a harmadik, ami a legritkább: étel házhoz szállítás - megrendelés. Amikor az étterem jön házhoz. Ha kíváncsi az ember, s nem "együgyű" (félreértés ne essék, politikailag korrekt a kifejezés) - tehát csak egy helyről, egy félét hardcore, akkor a kíváncsiság, a változatosság, a kínálat egy helyre összegyűjtve akár még izgalmas is lehet. Persze, ha olyan helyen lakik az ember. Mondjuk Budapesten. Ott működik.


foodpanda - oldalon (esetleg okostelefon és applikáció) körülnéz az ember. És ha kedve úgy hozza, meg ha éhes, meg fáradt és nem konyhatündér, csak olvassa, de nem műveli a konyhatudományt, vagy simán kíváncsi, akkor hát rendel. Nem ördöngösség, egyszerűen kipróbálhatja. A Foodpanda az elérhető kínálatot foglalja össze, közvetít az éhes ügyfél és az étterem között. A megrendelésről visszaigazoló sms-t küld az étterem nevében, illetve e-mailt. Az éttermeket, az elérhető kínálatot úgy lehet lekérdezni, ha a lakcím (irányítószám és utcaház szám) beírását követően mutatja, hogy ki vállalja az adott címre a szállítást. Ebből következik, hogy az ember fia/lánya lakhat kevésbé frekventált helyen, ahová már annyira sokan nem szállítanak ki.  Az oldal nonstop működik, viszont ha túl korán, túl későn rendelünk, megkaphatjuk a következő üzenetet: Az étteremből csak a Foodpanda nyitva tartása alatt lehet rendelni. Azaz, hiába nyit ki az étterem 10-kor, logikus okokból kifolyólag, (az első rendelés a nyitást követő kb. 60. percben szállítható ki legkorábban), ezért rendelést 11-kor tudunk leadni. Sajnos, az internetes, elektronikus fizetési lehetőség még nem működik. Több helyen ki van írva, mint lehetőség : PayPal, de amikor fizetési lehetőség kiválasztása történik a  rendelés jóváhagyásakor, akkor már csak készpénz vagy egyéb a lehetőség. Ezen jó lenne javítani, ez a jövő. A rendelés véglegesítése előtt regisztrálni kell, hogy valóban kér enni az ember. A többi aztán már megy egyszerűen. 

Mi két helyszíni szállítást próbáltunk ki, mind a kettő Budapest, de más-más kerület: Budapesti találat.

Családi ebéd: A Tésztás - valamiért környékünk erős az olasz kajában. Meg a japánban, de ez lehet üzlet politika is, hogy ők szállítanak feltétlenül sokfelé. Tehát pizzában válogatósak vagyunk, vagy saját vagy csak egy helyről. Lásd fent, hardcore ügyfél. Lett kétféle leves, spenótos, ricottás gnocchi, Rotolino di Tonno azaz tonhalas pizzatekercsek. 


Az igazoló sms-s tanúsága szerint 61 perc, ami élőben, szombat délben - 45 perc volt. Futár rendben, étel meleg, gnocchi és rotolino kiválló, ha ügyes vagyok, bekerül a blog repertoárba is. 

Munka ebéd: BarExpress - véletlenül ez is olasz. Csütörtök. Piadina (ilyen van a blogon is)  -Emiglia- Romagnai lepény és Panna Cotta desszert. Itt előjött a rendelj későbbre, mert még nem szállítunk üzenet. Úgy is tettem, bejelöltem, hogy 12:30. Visszaigazoló sms jött, hogy 60 perc múlva jön az ebéd. De én 95 percre kértem. Jaj, most mi lesz. Egy telefonszám - a foodpandáé - hívható fel ilyen esetben - ők rendezik le a dolgot az étteremmel. Felhívtam. Lerendezték. Így kell lennie, bár ha a megrendelésben átment volna a határidő, telefonálni sem kellett volna. 


A szolgáltatás, mármint a Foodpandáé megfelelő volt. A gyerek betegségek (internetes fizetés, időpontra rendelés, okos telefon applikációban fizetési feltétel választást nem találtam) kinőhetőek, s ha még több partner kerül be a domináns olasz-japán vonal mellé még jobb lesz nekünk. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések